FAQ
Veel gestelde vragen
Alle bestellingen worden verstuurd binenn 2 – 3 werkdagen maar we zullen er alles aan doen om dit zo snel mogelijk bij je bezorgd te krijgen.
Zolang je bestelling nog niet is verzonden is het mogelijk om je bestelling te wijzigen. Neem daarom direct contact op via de mail info@jaceystore.nl als je jouw bestelling wilt wijzigen.
Ja, achteraf betalen is mogelijk met Klarna.
Op dit moment leveren wij alleen nog maar in Nederland.
Het kan zijn dat je bestelling vertraging oploopt door Postnl. Je kan daardoor je track and trace in de gaten houden. Is je bestelling zonder track and trace verstuurd? Wacht dan nog 2 werkdagen voordat je contact met ons op neemt.
Ben je niet tevreden over je bestelling? Dat kan! Je mag je bestelling retourneren 14 dagen na levering. Meer informatie over retourneren? Bekijk dan de pagina retourneren.
Wil jij je bestelling ruilen? Dat kan! Stuur een mailtje naar info@jaceystore.nl en we maken het voor je in order!
Contact
Heb je een vraag of opmerking? Stuur ons dan gerust een mailtje. Dit mag naar info@jaceystore.nl.